Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

3F

 2010.02.22. 15:20

 ...remélem mostantól ismét lesz időm, meglássuk, nagyon sokminden szakadt rám az egyetemen, de tudom, magánügy...

  ...nos, most csak a tegnapiakat mesélem el: 3 férfi volt nálam, vasárnap lévén ez nem is rossz. Az első egy 19 éves srác volt, jópofa, és az ágyban sem volt rossz - de semmi extra. Igaz, popóban korrektül megdolgoztatott, de sebaj...

  Kiderült róla, hogy van barátnője, de amint az havonta egyszer hétvégén hazautazik azonnal lányokhoz jár, ő sem tudja miért...

  A következő egy 30-as férfi volt, na itt már röhögtem egy kört. Semmi extrát nem kért, elsőre egy szopást, amit megkapott, aztán egy menetet - na itt viszont előjött a kérése, hogy szájjal helyezzem rá a gumit a farkára... hmmmm... régóta gondolkoztam hogy de menő lenne megtanulni, de nem, nem tettem. Megpróbáltam, több kevesebb sikerrel, azt hiszem, sőt biztos vagyok benne: még gyakorolnom kéne, mert nem az igazi:D

  A története szokványos, magányos mert időhiányos, de szexmániás, mert férfi:)

  A harmadik pasi este jött, nem is vártam már senkit, de felhívott, rendben... én már épp az "otthoni viseletemben voltam" (tudnotok kell, én otthon ilyeneket hordok, ha egyedül vagyok, nem tudom miért, de ez van:) gondoltam, akkor ezt kapja, én már nem öltözök át - mondanom sem kell, begerjedt rám és nagyon megdöngetett... simán, szemből nyomtuk, de legalább 25-30 percig bennem volt, ami szerintem erős teljesítmény:D

  Sok érdekességet nem tudtam meg róla, csak azt, hogy üzletember, és azért jár lányokhoz, mert idézem: "nekik nem kell bundát venni, hogy széttegyék a lábukat..." - s valljuk be, milyen igaz:D

A bejegyzés trackback címe:

https://re-lurva.blog.hu/api/trackback/id/tr781781080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nahima 2010.02.22. 16:01:42

azért megint becsúszott egy kis vágyaim.hu reklám :DDD

fects 2010.02.22. 16:14:03

Igen, egyre gyanúsabb ez az egész vágyaim.hu. Azon is csodálkozok, hogy a szerencsés ingyen kurvázók közül sem jelentkezett még senki.

bloggerman77 2010.02.23. 20:24:43

Miután leírtam itt, hogy Barbara Hercegnő néven van egy transzex fiú 2007-es reglapja a Gyaloglón, vilámgyorsan törölte, és beírta a blogjába, hogy az kamu.

Ez január 18-án volt.

Január 29-én Barbara hozzászólt a Velveten a "Transzszexuálisnak lenni Magyarországon kész öngyilkosság" cikkhez, ahol kifejtette, hgy van neki egy testvére (LOL) aki egy fiútestbe zárt lány.

Ritka hülye ez a "Barbi", ha már lebukik, tovább csepegtetett olyan infókat, amik igazolják, hogy ő - egy fiú.

bloggerman77 2010.02.23. 20:26:05

.. ja és a mostani posztban is mindenki szép s jó. Üzletember, szexisten stb.

:P

anyád süket? 2010.02.24. 10:00:13

baszki gyerekek elolvastam az összes kommentet,az egész re-blogot ma reggeli helyett. Há fájt :D Amúgy tényleg van pár "tény",ami hihetőnek tűnik,és tényleg megcáfolni látszik a lurva valódiságát.
Ja,de azt más is kitalálhatta,szóval az is mindegy. Ebben a vitában mindenkinek megvan a véleménye,és senki se tudja meggyőzni a másikat. Mintha részegek beszélgetnének,vágod.

zéka (törölt) · http://recklama.blog.hu 2010.02.24. 10:04:10

Az a baj, hogy egy nagyon gyenge mesével próbálnak valamit letolni az emberek torkán...ez volt a bajom a verával is, hogy végig bizonygatták, hogy de igen ez valóság, és tényleg van berci:D

m. kisasszony · http://kisasszony.blog.com 2010.02.24. 14:57:08

Az elejétől követem az eseményeket, egyre nyilvánvalóbb volt, hogy miféle blogról van szó, de innentől igazából számomra már egyértelmű:

(tudnotok kell, én otthon ilyeneket hordok, ha egyedül vagyok, nem tudom miért, de ez van:)

Vadegér 2010.02.24. 19:21:46

Kukkantsátok csak meg ezt:

velvet.hu/sztori/2010/01/19/tinedzser_transzszexualisok_magyarorszagon_kesz_ongyilkossag_felvallalni/?cp=3#c3361385

Fura, hogy egy szociológus doktorandusz (aki állítólag ingyen b@szik egy kérdőív miatt, ami, hát lássuk be, beteges) féltesója egy fiúba szorult lány... Gyanúsan sok szexuális (és/vagy egyéb) probléma egy családon belül.
Nem lehet hogy csak egy személyről van szó? Ahogy ezt már előttem megjegyezte bloggerman77.

Jegkoko 2010.02.27. 11:38:40

@Vadegér: Ez olyan mint amikor feltesz valaki egy kérdést, hogy egy haverja igy meg ugy, teljesen átlátszó.

Jegkoko 2010.03.01. 10:46:09

Nagyon belassult a kis kukis álkurva

nicsak! 2010.03.02. 11:16:52

Majd néhány nap múlva megjelenik egy bejegyzés hogy "tegnap 4-en voltak nálam..." :D

Vadegér 2010.03.02. 17:41:16

na, a kis lurva bealudt, vagy mivan :))

Jegkoko 2010.03.02. 18:16:10

@Vadegér: Biztos megpróbálta a saját fütykösére felrakni a gumit, de nem jött össze neki ezért korházba került
süti beállítások módosítása